marți, 21 septembrie 2010

Salt [2010]

                 De multă vreme n-am mai prins un film atât de bun. Evelyn Salt (Angelina Jolie), unul dintre cei mai buni agenţi C.I.A., este acuzată de spionaj în urma mărturisirilor unui rus care spune despre aceasta că are aceleaşi origini ca şi el. Unul dintre amănuntele care îi complică existenţa de agent este că Evelyn are şi o viaţă privată, fiind căsătorită. Duce o luptă interioară între a decide dacă să îşi apere soţul, să îşi dovedească nevinovăţia sau să îşi împlinească destinul de asasin.
                 Despre finalul filmului n-am să spun prea multe. În calitate de cinefilă nu am bănuit nicio clipă modul în care lucrurile se vor sfârşi (deşi e impropriu spus, căci ele nu se sfârşesc). Mi-ar plăcea ca "Salt" să devină prima parte a unei trilogi. Poate chiar mai mult de atât, mi-ar fi plăcut să fie serial. Un film de acţiune de nota 10!

Un comentariu: